BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 28, 2010

ugly biela!

hahaha weh! Sumpah kau perasan! Apa? Kau seorang je biela kat dunia ni!? Ingat aku x de kerja nak cakap pasal kau? Please! Tolongla jangan perasan! Hahaha! Rtm? Fats? Batak konek? Berkepit dengan perempuan? Hahaha kau apa? Bodoh ke memang totally lembap? Lifeless eh? Kenapa dah pandai sangat sampai pmr x yah nak study sibuk buat dosa kat orang and all! Kau bukan nya pandai weh! Baik pegi belajar. Pandai sikit! Baru ayat kau kat blog tu betul! Apa? Igt aku takut kau huh si kuda hitam? Sumpah x weh! Buat apa? Kau macam bodoh je! Suka hati la aku nak gemuk ke kurus ke! Aku gemuk pun cukup makan! Kau? X cukup makan? Masalah kau apa? Sumpah aku x faham kau! Boleh x pegi mampus terus! Apahal nak kena kacau hidup aku bodoh!? And who the hell is sya? Aku x kenal weh! Kau nak benci aku? Hate me! I dont give a damn! Suka aku la nak menari dalam rtm! Apa!? Kau x da benda menarik lagi ke sampai benda macam tu pun nak jadi kan isu. Apa masalah menari kat rtm? Aku kacau kau berak ke? LAME la kau ni. And whats wrong being friends ngan perempuan? Apa nak jadi ustazah la sekarang ni ke nak kerja ngan jais?? Haha! Fail weh! Ok lepas ni kau pegi toilet then masuk muka kau kat dalam jamban then flush. Nanti baru kau tau langit ngan bumi. Si kuda hitam perasan bagus trash talk org ! Haha pegi belajar cepat k. Aku x da masa nak layan org x berpelajaran. Aku bukan mcm kau. And yang report kat kau tu, kalau dah fail 4 subject, act like one, bukan tunjuk pandai. Duduk satu meja ngan kuda hitam ni then study sama sama. Ooh and u need a face job!



*i am rude and i am honest.

0 comments: